Saturday 30 May 2009

Yelken Kulupteki Lale Çayı
















Adanada 'da yoğun günlerim devam ediyor.Annemin bakıcı sorunu,Göz muayenesi,alışverişi,evimin işleri,kızımın düğünü için terzi provalarım,okumam gereken kitabım derken kendim için hiç birşey yapamadığımı düşündüm birazcık kitap okumanın dışında ve yirmi yıldır üyesi olduğum Türk,Amerikan ve Uluslararası Kadınlar Derneğinin Lale Çayına gitmeye karar vererek atladım arabama.Menderes Bulvarı boyunca araba kullanmak hoşuma gitti.Baraj Gölü kıyısı herzaman Adana'lıların uğrak yeridir ama bu sabah pek kalabalık değildi.Çam ağaçlarının gölgesine arabamı park edip,hoş zaman geçireceğimi düşünerek girdim içeri.Herzamanki gibi büfe zengindi.En hoş olanı'da genç üyelerimizin salsa ve tango gösterileriydi.Ayşen Cox dansa gönül veren enerjik yapısıyla eşi ile çok hoş tango yaptı ve çok alkış aldı.Bir çok tanıdık yüz görmek ,sohbet edip hatır sormak ta güzeldi.Salı günü ben de olacak Türkçe Okuma grubundaki arkadaşlara kitabımızı beğenip beğenmedikleri hakkındaki sorularıma olumlu cevap alınca,toplantımızın zevkli geçeceğini düşündüm .Evet hoş zaman geçirdim.

No comments:

Post a Comment